Cookies
Download dit E-book gratis!
Direct Toegang
X
Download dit E-book gratis!
50% Complete
E-book met 38 gezonde recepten en ontdek hoe je gezonder leert leven!

Page content

A goal is a dream with a deadline! Deel 1

article content

A goal is a dream with a deadline! Deel 1

“A goal is a dream with a deadline!” Deel 1

Wil je dat lichaam dat je altijd al hebt willen bereiken? Ben jij gefocust genoeg om te doen wat je moet doen? Wanneer je echt dat lichaam wilt hebben waar je al jaren van droomt? Dan moet je doelen stellen en je helemaal inzetten om die doelen te behalen.

De meeste mensen weten wat ze moeten doen om hun overtollige vet kwijt te raken, maar er is een verschil tussen weten wat je moet doen en doen wat je weet. Doelgericht trainen zorgt ervoor dat je die kennis omzet in gerichte daden. Wanneer je doelstellingen in je onderbewustzijn zijn geplant zorgen ze ervoor dat jij actie onderneemt.

Hoe stel ik een doel vast?

Die doelstellingen – gemixt met de juiste emotie – zorgen ervoor dat je jezelf naar de sportschool toe krijgt, dat je gezond eet, dat je cardiotraining doet en al die andere zaken die nodig zijn om je doel te verwezenlijken. Je gedrag wordt bepaald door je onderbewustzijn, en de gedachten en ideeën die je in je onderbewustzijn hebt – positief of negatief – bepalen je acties. Deze basis vormt jouw motivatie en trainingsintensiteit.

Wil je afvallen, dan is het belangrijk dat je de beslissing neemt om af te vallen. De gedachten zorgen er al voor dat je begint af te vallen. Nee, het zijn niet alleen die gedachten, maar de acties die voortkomen uit die gedachten. Doordat je bewust en onderbewust de beslissing hebt genomen om af te vallen zal je gedrag zich hierop aanpassen, waardoor je niet die chips eet en je wel die cardiotraining doet. Je geest is er klaar voor en je lichaam volgt!

Wanneer je de hele dag denkt dat je niet af zult vallen, dan zal je geest het proces saboteren door het je makkelijk te maken om toch die zak chips leeg te eten. Je wordt wat je denkt dat je wordt, positief of negatief. Het is daarom belangrijk dat je onderbewustzijn die positieve gedachten opneemt en de negatieve gedachten uitbant. Belangrijk hierbij is ervoor te zorgen dat je focus ligt op wat je wilt bereiken en niet wat je wilt vermijden.

Zorg ervoor dat jij je gedachten bestuurt en niet andersom. Als jij positieve gedachten hebt zal je onderbewustzijn dat opnemen en positief zijn. Als er een slechte gedachte opkomt moet je deze direct door een goede gedachte vervangen. Denk je ‘ik zal het proberen’, vervang dit dan door ‘ ik doe het’ of ‘ik ben pas op de helft..’ vervangen door ‘ik ben al op de helft!’

Voor het realiseren van je doel is er een 11 stappen formule. Deze formule is een krachtige manier van doelen stellen. De komende dagen zullen wij, per dag, een aantal stappen publiceren om je verder te helpen in je proces. Volg de 11 stappen en je bent hard op weg naar het verwezenlijken van je uiteindelijke doel!

Comment Section

0 reacties op “A goal is a dream with a deadline! Deel 1

Plaats een reactie


*